Zpevni své tělo

* Komplet všechny problémové partie * Core a břišní svaly * Záda

Zpevni sve telo

„Pevné a vyrýsované tělo zdravě“

 

Dva předchozí online kurzy Jóga pro dokonalé tělo (zpevnění a protažení) a Vyjóguj si dokonalé tělo (zaměřený na posílení všech problematických partií) a balíček lekcí 8 lekcí pro dokonalé tělo jsem doplnila o nový balíček lekcí na posílení Zpevni své tělo.

  • Chceš mít štíhlé a pevné tělo s vyrýsovanými svaly?
  • Baví tě jóga a nejsi úplný začátečník?
  • Líbí se ti posilovat s vahou vlastního těla, zdravě, hravě a podle svých možností?
  • Můžeš se k lekcím kdykoliv vracet, platnost kurzu je neomezená (garance min. 3 roky).
  • A to za bezkonkurenční cenu.
  • Kurz obsahuje 8 kompletních lekcí (zahřátí, posílení, protažení, relaxace), 381 minut = téměř 6,5 hodiny jógy!
  • Každá lekce trvá v průměru 48 minut.
  • V balíčku najdeš obecne zaměřené lekce nebo s konkrétním zaměřěním (ale vždy posílíš i ostatní partie), více jógových stylů, sama/sám si vyber, na co nejvíce zaměříš.
  • Žádné nudné sestavy, ale zajímavé cviky a kombinace, které tě budou bavit. 50 minut uteče jako nic! 🙂

 

Jaké lekce v kurzu najdeš?

4 obecně zaměřené lekce na dokonalé posílení celého těla
18-power v36-FJK-Superzpevnujici III-thumb 24-power v.j pro telo pevne jako skala 30-nohy,core,paze

  • Superzpevňovací III. – Power jóga pro zpevnění celého těla (středně pokročilí)
  • Power vinyasa joga – zpevni celé tělo (středně pokročilí)
  • Power vinyasa joga pro tělo pevné jako skála (začátečníci-mírně pokročilí)
  • Power vinyasa flow – pevné nohy, core i paže (začátečníci-mírně pokročilí)

 

3 lekce zaměřené na zpevnění core a vyrýsování břišních svalů

44-Pevný střed-posileni a trenink v asanach 32-FJ ploche brisko 26-vinyasa-SBSa paze

  • Pevný střed – posílení a trénink v ásanách (středně pokročilí)
  • Fit jóga pro ploché břicho (středně pokročilí)
  • Vinyasa joga pro šíkmé břišní svaly a paže (středně pokročilí)

1 lekce na maximální posílení zádových svalů

28-zádové svaly

  • Jóga pro zpevnění zádových a mezilopatkových svalů (začátečníci)

 

Chceš ještě něco navíc?

+ 2 vysvětlující videa k techikám:

  • Technika držení těla
  • Dechu udžjájí (dech vítěze) – dech, který tě může provázet při dynamických lekcích (zejména vinyasa jóga)

 

 

Zde se můžeš podívat na ukázky ze dvou lekcí:

Ukázka z lekce Fit jóga pro ploché břicho (18 minut)

Ukázka z Superzpevňovací lekce III. – Power jóga pro zpevnění celého těla (15 minut)

Co budeš potřebovat?

  • Kurz je vhodný pro mírně pokročilé (stačí znát základní pozice, pozdrav slunci A a B).
  • V některých lekcích se ti budou hodit pomůcky (deka, jógové bločky, popruh/šátek/pásek).
  • Ke kurzu se můžeš připojit z jakéhokoliv počítače i chytrého telefonu (nutné připojení k internetu).
  • Ty si vyber čas, který ti vyhovuje. Je to úplně na tobě.
  • Ke kurzu získáš neomezený přístup (i k případným budoucím aktualizacím).

Pro koho kurz není vhodný?

  • Pokud lekce znáš z Fit jóga klubu (a máš roční členství, tedy i neomezený přístup k lekcím) nebo máš většinu z těchto lekcí jednotlivě zakoupenou.
  • Pokud máš specifické zdravotní problémy/zranění/jsi začátečník a preferuješ dohled instruktora na osobním tréninku.
  • Toto cvičení není vhodné pro těhotné, nebo pro ženy krátce po porodu (s diastázou). Není ani vhodné při bolestech zad. Pro těhotné nabízím kurz Gravid jóga, pro zpevnění po porodu je ideální kurz Jóga nejen po porodu. Při bolestech zad doporučuji kurz Jóga pro zdravá záda.
  • Pokud nemáš přístup na internet.
  • Pokud preferuješ cvičení mezi lidmi, nebo tě cvičení podle videí vůbec nebaví.

 

Online kurz šetří tvůj čas a peníze, navíc se můžeš k jednotlivým lekcím opakovaně vracet.

Tak neváhej, objednej si kurz a můžeš začít cvičit třeba zítra!

 

 

 

 

Upozornění: Ne každé cvičení je vhodné pro každého, berte ohled na svůj zdravotní stav a popřípadě konzultujte cvičení se svým lékařem. Uvědomte si, že cvičení může vést ke zranění. Každý uživatel těchto videí si je plně vědom možnosti zranění a výrobce a distributor nenese za případné újmy na zdraví žádnou zodpovědnost.