Jóga pro dokonalé tělo

JPDT-uvod

„Dokonalé tělo je to, které máte – a jóga je zdravý způsob, který mu dodá sílu, pevnost i energii.“

 

 

Jóga pro dokonalé tělo, tak se jmenuje online kurz jógy, který je zaměřený na dokonalé rozhýbání a zpevnění celého těla. Kurz má po dvou aktualizacích nyní přes 250 minut, ke 4 lekcím o cca 40 minutách přibyly 3 nové videolekce na doplnění kurzu o ranní sestavu, 20-minutový každodenní trénink celého těla a lekci zaměřenou na břicho a střed těla. V roce 2017 jsem přidala 66 minutovou lekci (zaměřenou na kardio, posílení všech problematických partií, protažení celého těla a relaxaci) a videa pro nácvik vybraných pozic. K tomu spousta dalších informací a motivace pro tvou cestu za vysněnou postavou.

JPDT

 

 

Kurz je koncipovaný jako 4-5-týdenní trénink, v němž se každý týden věnuješ nácviku jedné lekce a zdokonalování vybraných silových ásan. Zároveň krok za krokem vylepšuješ i svůj přístup ke stravování, takže po 4 týdnech vnímáš rozdíly ve flexibilititě, posílení těla i zdravějšímu přístupu k jídlu.

Co tě tedy přesně v kurzu čeká?

  • 4 lekce trvající 30-40 minut jsou střední náročnosti (je tedy dobré, pokud jsi už jógu někdy pravidelně cvičil(a), nebo absolvoval(a) online kurz Začínáme s jógou, popř. jsi alespoň odhodlaný začátečník, který se pravidelně věnuje jinému sportu).
  • Tyto lekce jsou rovnoměrně rozdělené jak na lehčí posilovací cviky, tak na nácvik alespoň několika obtížnějších pozic, střídá se posílení i protažení a na závěr tě vždy čeká relaxace (eliminace stresu a uvolnění svalů i mysli po lekci).
  • Lekce obsahují cviky na zpevnění středu těla i všech velkých svalových skupin, takže v každé lekci posílíš celé tělo: břišní svaly, paže, nohy i zadeček.
  • Pátá lekce trvá 66 minut a můžeš ji využít pro poslední (pátý) týden nebo jako udržovací/ doplňkovou lekci k celému kurzu.
  • Dále v kurzu najdeš video pro posílení středu těla (můžeš využít jako doplňkové cvičení, v případě, že víš, že tvé „core“ potřebuje posílit – třeba při bolestech zad nebo pokud zjistíš, že jsou na tebe některé balanční/silové pozice moc náročné).
  • Pokud chceš přidat i krátkou sérii po ránu, v kurzu najdeš i nácvik série khatu pranam, která se pro ranní praxi velmi hodí!
  • A pokud některý den bojuješ s nedostatkem času, nahraď obvyklý trénink expres lekcí na rychlý trénink celého těla.
  • Navíc každý týden tě čeká krátký článek jako úvod k lekci, s trochou motivace a tipem pro vylepšení stravování a změně přístupu k jídlu ve 4 týdnech.
  • Součástí kurzu jsou i hlavní zásady a informace, jak správně přistupovat ke cvičení jógy a také článek jak ideálně postupovat v tomto kurzu, s tipy, jakým způsobem můžete účinky cvičení sestav ještě podpořit.
  • Pokud jsou pro vás některé ásany velmi těžké, hledáte, jak si jejich provedení ulehčit nebo chcete mít jistotu, že je provádíte správně, přidala jsem ke kurzu i nácvik 12 vybraných ásan v samostatných videích pod každou lekcí.

 

To vše za 290 Kč s neomezeným přístupem (i k budoucím aktualizacím a bonusům).

 

 

 

Zajímá tě víc? Podívej se na ukázky z kurzu!

Ukázka z lekce č.4:

 

Jak kurz probíhá?

  • Po objednání a zaplacení si vygeneruješ heslo a přihlásíš se ke kurzu v členské sekci: http://fitjogamarketa.cz/clenska-sekce-online-kurzu/
  • Přečteš si dva krátké úvodní texty, které tě provedou hlavními zásadami při cvičení a navedou, jak správně postupovat v kurzu, jaký si zvolit trénink a co je při tréninku nejdůležitější.
  • Zvolíš si trénink
  • Podle zvoleného tréninku spouštíš jednotlivá tréninková videa…a cvičíš!
  • Navíc si můžeš poslechnout i mé tipy pro posilování/tvarování jednotlivých partií a nebo se podívat, jak detailně cvičit některé ásany (jógové pozice), které se v sestavách vyskytují.
  • Ke kurzu se můžeš připojit z jakéhokoliv počítače i chytrého telefonu.
  • Ty si vyber čas, který ti vyhovuje. Je to úplně na tobě.
  • Ke kurzu získáš neomezený přístup (i k případným budoucím aktualizacím).
  • UPOZORNĚNÍ: Pokud máš již zakoupené některé z jiných online kurzů z tohoto webu, může se stát, že po objednání tohoto kurzu se ti dočasně nepodaří přihlášení k ostatním kurzům – tento výpadek je dočasný a ve chvíli, kdy se přihlásíš k novému kurzu (většinou 24 hodin od objednání kurzu), budou již ostatní fungovat opět nez problémů. Omlouváme se za komplikaci!
  • Při jakémkoliv problému nebo nejasnostem se ihned obrať na email marketa.joga@gmail.com. Od obdržení emailu od vás je problém většinou vyřešen do jednoho dne.

 

Pro koho kurz není vhodný?

  • Pokud máš specifické zdravotní problémy a preferuješ dohled instruktora na osobním tréninku.
  • Toto cvičení není vhodné pro těhotné, nebo ženy v šestinedělí. Pro těhotné nabízím kurz Gravid jóga.
  • Pokud nemáš přístup na internet.
  • Pokud preferuješ cvičení mezi lidmi, nebo tě cvičení podle videí vůbec nebaví.
  • Pokud jsi jógu nikdy nezkoušel(a), ani pravidelně neprovádíš žádný jiný sport, doporučuji současně online kurz Začínáme s jógou . V případě, že začínáš s jógou, nebo ještě nejsi dostatečně zpevněná/ý pro náročnější cviky, prvních 14 dní trénuj své core s doplňkovou lekcí na zpevnění svalů středu těla, kterým si core postupně vypracuješ. V náročnějších trénincích si snížíš počet opakování (zaměříš se třeba jen na jedno dokonalé provedení), zvolíš nejjednodušší variantu ásany a zkrátíš výdrže v pozicích.

 

Krátká rekapitulace, co vše v kurzu najdeš:

  • 4 intenzivní lekce jógy se zpevňujícími cviky
  • Ke každé lekci doprovodný článek
  • 2 články ke kurzu – čím účinky podpořit a hlavní zásady pro cvičení
  • Sestavu na ranní protažení a rozhýbání

V rámci aktualizace kurzu v roce 2016 navíc získáte:

  • Video k posílení středu těla
  • Video pro rychlý trénink celého těla, pokud nemáte moc času
  • Video, jak správně provádět ranní sérii khatu pranam

Při aktualizaci kurzu v roce 2017 jsme přidali:

  • Video (66 minut), při kterém si dáte opravdu do těla: je rozdělené na:
    • 26 minut vinyasa jógy pro zahřátí svalů a zvýšení tepové frekvence
    • Série ásan na posílení nohou, břišních svalů a paží, zádových svalů
    • Série ásan na protažení celého těla
    • 8 minut závěrečné relaxace na uvolnění těla i mysli
  • Nácviková videa 12 ásan, která mohou být i pro mírně pokročilé jogíny oříšek – jak na ně, nebo jak si je zjednodušit?

 

 

Online kurz šetří tvůj čas a peníze, navíc se můžeš k jednotlivým lekcím opakovaně vracet.

Tak neváhej, objednej si kurz a můžeš začít cvičit třeba zítra!

Upozornění: Ne každé cvičení je vhodné pro každého, berte ohled na svůj zdravotní stav a popřípadě konzultujte cvičení se svým lékařem. Uvědomte si, že cvičení může vést ke zranění. Každý uživatel tohoto videa si je plně vědom možnosti zranění a výrobce a distributor nenese za případné újmy na zdraví žádnou zodpovědnost.