Online kurzy

Online kurzy jsou ucelené kurzy s texty, video-lekcemi a případně audii k poslechu, které jsou určené pro vybranou skupinu lidí (začátečníci/těhotné/po porodu/s bolestmi zad, apod.). V online kurzu najdete všechny možné lekce a informace, které vám pomohou se v dané problematice maximálně zorientovat. Vstup do online kurzu je neomezený. Díky kurzům si můžete cvičit v klidu svého domova a můžete se k lekcím kdykoliv později vrátit. K jeho využívání potřebujete být online (mít přístup na internet). Vyberte si svůj kurz jógy online, podle svého zaměření a potřeb (bližší informace o kurzu najdete po kliknutí na název kurzu):

 

název kurzu začátečníci středně pokročilí pokročilí stručná charakteristika cena
Zpevňující kurzy Vyjóguj si dokonalé tělo

x

x

x

Tréninky na posílení jednotlivých partií i celého těla. Nejoblíbenější zpevňovací kuz.
Jóga pro dokonalé tělo

x

Kurz pro posílení i protažení celého těla.
Kurzy pro vybrané skupiny lidí Začínáme s jógou

x

x

Probereme 6 témat, naučíte se základní principy, 40 ásan a další techniky.
Zdokonal se v józe

x

x

Navazující kurz – náročnější techniky a varianty, když to s jógou myslíš vážně.

Jóga (nejen) pro těhotné

x

x

Buď fit i v těhotenství (protažení, mírné zpevnění, dech, informace). Vhodné i při jiném omezení (nadváha, únava, apod.)
Jóga (nejen) po porodu

x

x

x

Cviky, které pomahají zpevnit tělo po porodu/po delší pauze. Diastáza – pánevní dno – držení těla – posílení.
Jóga pro zdravá záda

x

x

x

Prevence i cviky při problémech. Krční/hrudní/bederní páteř, zpevnění core, zádové svaly.

Jaký je pro vás vhodný kurz, pokud:

Jste úplný začátečník: Jóga pro zdravá záda, Jóga pro těhotné, Jóga (nejen) po porodu, Začínáme s jógou, Vyjóguj si dokonalé tělo (pro odhodlané, sportovně zaměřené, začátečníky)

Jste spíše starší věková kategorie: Jóga pro zdravá záda, Jóga pro těhotné, Jóga (nejen) po porodu (vhodné na posílení core a celého těla po delší pauze – nejen po porodu)

Máte nadváhu: Jóga pro zdravá záda, Jóga pro těhotné (vhodné na protažení a mírné posílení s nadváhou, nezatěžují se záda), Jóga (nejen) po porodu (vhodné na posílení core a celého těla po delší pauze i s nadváhou – nejen po porodu)

Máte bolesti zad nebo pohybového aparátu: Jóga pro zdravá záda, s opatrností i Jóga pro těhotné, Jóga (nejen) po porodu

 

Další kurzy, které jsou balíčkem tématických lekcí, najdete zde nebo si můžete zakoupit jednotlivě delší ucelené lekce – výběr najdete zde.